Musisz spełnić kilka warunków. Jak przedmówcy wspomnieli cały układ zapłonowy musi być idealny (koniecznie markowe przewody wn: beru, ngk, bosch). Do tego k-jet 100% szczelny. Parownik brc at90e (przerobiłem tego multum i ten jest moim zdaniem najlepszy, ma dużą zdolność odparowywania gazu dzieki wielkiej komorze wodnej, poza tym jest precyzyjny i bardzo czuły na podciśnienie, czyli "dodawanie gazu", dzięki bardzo dużej membranie gazowej a to jest istotne bo przy gwałtownym kopnięciu w pedał "gazu" czy też przy odpalaniu na lpg itp nie powstaje zubożona mieszanka powietrze-lpg czyli znacznie maleje ryzyko strzału). Mikser - koniecznie takiego rodzaju jak na foto np:
https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... mrc&uact=8
Jesli spełnisz te warunki, instalacja będzie odpowiednio wyregulowana to gwarantuje że będziesz cieszył się jazdą na gazie a nie męczył. Wiem co mówię, z doswiadczenia na moich mercedesach i na autach klientów, inaczej bym się nie wypowiadał.